Najsodobnejši salon Mercedes-Benz odprl svoja vrata

mediaspeed1585

Najsodobnejši salon Mercedes-Benz odprl svoja vrata

20. 10. 2015
|

Družba Autocommerce je v Ljubljani uradno odprla nov prodajni salon Mercedes-Benz. Gre za prvi salon izven Nemčije, ki že ustreza novi podobi znamke. Uspešno odprtje je kronal tudi obisk Roberta Lešnika, vodje zunanjega oblikovanja pri znamki Mercedes-Benz.

mediaspeed0687 (Medium)

Podjetje Autocommerce je že več kot 62 let generalni zastopnik za vozila koncerna Daimler A.G. Letos julija so v Ljubljani pričeli s prenovo in povečanjem prodajnega salona in v izjemno kratkem času jim je uspelo postaviti sodoben objekt, ki ustreza vsem Daimlerjevim standardom. Poleg uporabnosti navdušuje tudi s podobo, pod katero je podpisan arhitekt Darko Lečnik. Mercedes-Benz nadaljuje s produktno ofenzivo in bo imel do konca desetletja kar 40 modelov vozil. Znamka postavlja novo podobo modernega luksuza in temu primerna je tudi letošnja prenova blagovne znamke. Prav ljubljanski salon je prvi izven Nemčije, ki že ustreza novi podobi. Sijoče modro je namreč zamenjala elegantna črnina. Na 1.200 kvadratnih metrih (skoraj 400 m2 je povsem novih) je prostora za 26 vozil. Otvoritveni dogodek je dokazal, da je lahko novi prodajni salon tudi odlično mesto za druženje.

Otvoritveni dogodek za stranke je potekal v znamenju srebrne zvezde, ki ponazarja Mercedes-Benz kot način življenja. Tega je z entuziazmom predstavil Andrej Bergant, direktor prodaje osebnih in lahkih dostavnih vozil. Sam dogodek je povezoval tv voditelj Peter Poles. Na odru so se mu preko večera pridružili tudi ambasadorji znamke Mercedes-Benz. Tomaž Kavčič, svetovno priznani kuharski mojster in prvi ambasador znamke je neločljivo povezan z zvezdo. Ob svetovni predstavitvi razreda A, leta 2012, se je nad njegovimi mojstrovinami navdušil tudi dr. Dieter Zetsche, predsednik uprave Daimler A.G. Selektor slovenske nogometne reprezentance Srečko Katanec je z izbranim občinstvom delil svoje izkušnje z znamko, ki ji zaupa že več desetletij. S svojim obiskom je odprtje nagradil tudi Robert Lešnik, vodja zunanjega oblikovanja pri  znamki Mercedes-Benz. Skupaj z Rastom Oderlapom, direktorjem družbe Autocommerce, sta prerezala tudi otvoritveni trak pred čudovito skico novega prodajnega salona. Skico je seveda pred občinstvom narisal Robert Lešnik.