Mercedes-Benz Star Experience

RoadShow (5) (Large)

Mercedes-Benz Star Experience

19. 11. 2015
|

Vrhunec letošnjega leta za vse ljubitelje adrenalina in avtomobilskih užitkov je bil zagotovo Mercedes-Benz Star Experience. Tokrat je potekal v znamenju štirikolesnega pogona 4MATIC, ki ravno letos praznuje 30 let in zmogljivih modelov Mercedes-AMG.

Prvi dogodek Mercedes-Benz Star Experience je potekal spomladi 2010, ko je v Slovenijo prvič prihrumel SLS AMG. Vse od tedaj slovenski uvoznik Autocommerce že tradicionalno poskrbi za pravo mero adrenalina. Star Experience dogodki tako vsako leto prinašajo najnovejše in najzmogljivejša vozila Mercedes-Benz in Mercedes-AMG. Letos smo jih preizkušali na poligonu varne vožnje Vransko.

Program je bil razdeljen v štiri sklope – vožnjo na off-road poligonu, športno vožnjo na stezi poligona varne vožnje, preizkus nove generacije terenskih vozil na običajni cesti ter spoznavanje novih varnostnih sistemov na interaktivni delavnici. Na off-road poligonu je navduševal legendarni razred G. Jeklena konstrukcija je omogočala vožnjo z 32-stopinjskim bočnim naklonom in vzpon na kar 70-stopinjsko klančino. S tem da so inštruktorji z nasmehom sporočali, da je pri vseh manevrih še veliko prostora. Steza poligona na vranskem je bila v znamenju štirikolesnega pogona 4MATIC in zmogljivih modelov Mercedes-AMG. S svojo izjemno zvočno kuliso in zmogljivostmi so vse zbrane zabavali AMG C 450 4MATIC, C 400 4MATIC, AMG GLA 45 4MATIC in najglasnejši AMG CLA 45 4MATIC Shooting Brake.

Kako udobna in hkrati športna so nova terenska vozila Mercedes-Benz so dokazovali modeli GLC, GLE, GLE kupe in najzmogljivejši Mercedes-AMG GLE 63 AMG. Ta vozila smo udeleženci preizkušali na cestah v okolici Vranskega. Za zaključek smo si vsi skupaj ogledali še interaktivno predstavitev novih asistenčnih sistemov, ki nam pomagajo k varnejši in bolj sproščeni vožnji.

Sistem 4MATIC je stalno aktiven in razdeli navor med sprednjo in zadnjo osjo. Razmerje določi glede na konfiguracijo vozila, na primer 40:60 ali 48:52 (spredaj : zadaj). To vzdržuje dinamične prednosti zadnjega pogona in v kritičnih razmerah pomaga vozniku obdržati stabilnost vozila. V serijsko proizvodnjo je sistem 4MATIC prišel s serijo 124 leta 1987. Najprej v šest valjnih bencinskih in dizelskih modelih serije 124. Prav ti modeli so prvi, ki so že bili opremljeni s katalizatorji. Drugo generacijo pogona 4MATIC je prinesel razred E serija 210. Nov sistem 4MATIC je sestavljal stalni štirikolesni pogon s porazdelitvijo navora 40:60 (spredaj:zadaj). Podprli so ga z elektronskim sistemom vleke 4ETS, ki se lahko deaktivira v primeru uporabe snežnih verig, ko je tako omogočen zdrs enega ali več koles. Modeli serije 210 4MATIC so bili proizvajani tovarni v Gradcu. S prenovo modela E leta 1999 so prvič uvedli možnost pogona 4MATIC v športnem modelu E55 AMG (260kW / 270 KM).

Danes Mercedes-Benz ponuja možnost pogona 4MATIC skoraj v vseh modelnih različicah. Sistem 4MATIC je na voljo tudi v najbolj športnih modelih AMG, kjer prinaša boljši prenos moči in hitrejše pospeške. Za razliko od začetkov je na voljo tudi s štirivaljnimi motorji in v najmanjših razredih A, B, CLA in GLA. Izjemno je priljubljen pri vseh terenskih vozilih GLA, GLC, GLE in največji GLS.