MBFWLJ v prestolnico prihaja 10. maja

image008

MBFWLJ v prestolnico prihaja 10. maja

29. 3. 2018
|

Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana z novim datumom, razširjenim programom in drzno podobo

Ljubljana, 23. marecMercedes-Benz Fashion Week Ljubljana z razširjenim programom, največjim številom modnih oblikovalcev doslej in drzno novo podobo, v prestolnico prihaja 10. maja. Tokratna že sedma edicija mednarodnega tedna mode bo na Gospodarskem razstavišču predstavila kolekcije domačih in tujih gostujočih modnih oblikovalcev, ob tem pa pridružuje tudi gostovanje izbranih slovenskih vinarjev, ki se bodo obiskovalcem predstavili z avtohtonimi vini. Vstopnice za obisk tedna mode bodo od prihodnjega tedna na voljo na vseh prodajnih mestih Eventim. Spremljajte #MBFWLJ na družbenih omrežjih Facebook, Instagram ter Snapchat.

Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, ki je del mednarodne verige tednov mode MBFW, že več kot dve desetletji po vsem svetu k obisku privablja najbolj ugledna imena modne srenje. S tovrstnimi obiski Ljubljana kot modna prestolnica pridobiva na mednarodni veljavi in ugledu. MBFWLJ pa z vpetostjo v mednarodne modne tokove deluje povezovalno in domačim ustvarjalcem odpira priložnosti za nova sodelovanja na mednarodnih modnih platformah.

 

20 modnih revij oblikovalcev iz Slovenije in širše regije

V sklopu razširjenega programa šeste edicije tedna mode se bo predstavilo največje število modnih oblikovalcev doslej. S tem razlogom MBFWLJ zamika datum tedna mode iz napovedanega aprilskega termina na majskega (10. – 12. maj) ter tako priključuje dodaten dan modnega dogajanja v prestolnici.

Uveljavljenim znamkam kot so Akultura, Cliché, Draž, Sofia Nogard, Susnyara, Tanja Zorn, Xenia Design (HR) in IVANMAN (DE) se priključujejo še Dajana Ljubičić, Janja Videc, Milica Vukadinović (SRB), Marko Glavinić (SRB), Sonja Jocić (SRB), Nelizabeta in Matea Benedetti, slednja z inovativnim pristopom prepletanja inovacij in trajnostnega razvoja v modnem oblikovanju, s kar z dvema ločenima revijama. Majska edicija pa bo poseben poudarek namenila tudi oblikovalcem mlajše generacije kot so Sari Valenci (prejemnica MBFA 2015), Kaja Julija Hrovat (prejemnica MBFA 2016), Cilka Sadar (posebno priznanje žirije MBFA 2017) in Tjaša Zalar (prejemnica MBFA 2017), ki se s svojimi sodobnimi in svežimi pristopi v ustvarjanju šele uveljavljajo na slovenskem modnem parketu.

 

#WeWonder globalni koncept, lokalna nova, drzna podoba

V sklopu letošnje globalne kampanje MBFW je #mbcollective k sodelovanju in soustvarjanju modne zgodbe Mercedes-Benza povabil sedem vizionarjev, ki si prizadevajo razumeti mobilnost mode. Med njimi so posamezniki iz različnih okolij, poklicev in izkušenj, kampanja #WeWonder pa vključuje tudi priznano pevko Solange Knowles, manekenko Slick Woods, oblikovalca Carol Lim in Humberto Leon, kuratorko in blogerko Kimberly Drew, kuratorja in modnega kritika Hans Ulrich ter ustanovitelj uspešnega portala Hypebeast, Kevin Ma. Vse naštete združuje sodobni pogled na trenutno dogajanje v modi in aktualnih modnih trendih.

Tem trendom pa sledi tudi MBFWLJ, ki nastaja pod okriljem agencije Pristop, z novo drznejšo celostno podobo majske edicije so z lastnim konceptom vdihnili močno identiteto, s katero izstopa od generičnih podob globalne MBFW platforme.

Podoba vključuje drzne grafične elemente in fotografije kreacij modnih oblikovalcev, videnih na pistah pretekle edicije MBFWLJ. S tem se še dodatno izpostavlja in podpira domače modne oblikovalce, nakazuje sodobne trende v oblikovanju ter spodbuja nastajajoče oblikovalske talente in ideje.